17 Temmuz 2015 Cuma

Komşu Çocuğu: Yalnızlık

   Selamlar efendim. Uzun bir aradan sonra tekrar burada size iki üç beş ağzıma ne gelirse söylemek niyetindeyim. öncelikle şuraya tıklayarak size önerdiğim bonus şarkıyı dinleyerek bunu okuyabilir baklava ayran dabılı; yağmur, kahve, cigara triosu gibi şarkıyla metni götürebilirsiniz. Öncelikle kendimi siyah puntoyla siyah fona yazılmış bir hale sokmam gerekti yazmam için. Başıma gelen fevkalade olaylar zinciri benim bu pozisyona girmemi engelledi. Neyse ben size anlamadığım bir husustan bahsedeceğim. Bugün öğrendim ki depresyona giren insanlar günlük ortalama 68 depresyona girmeye hak kazanamayan insanlar 17 dakika harcıyorlarmış telefonda. bunu söylemeye gerek yok arkadaşlar biz modern dünyanın depresif asi fakat eylem için içinde güç bulamayan, çok da büyük savaşı olmayan sikkafalı bireyleriyiz.

   Anlatmak istediğim mevzu bu değil evet aq depresyondayız dediğinizi duyar gibiyim.Ben yalnız kalmaktan bahsedeceğim.Nasıl kabul edersiniz yalnız kalmayı aklım almıyor yalnızlık dediğimiz şey zorla bilgisayar oynamak isteyen komşu çocuğu gibi pis bişi. BENİ çileden çıkaran şey şu insanlar gerçekten yalnız kalınca nasıl rahat ediyorlar nasıl akıllarını kurcalayan bin bir düşünce gelip geçmiyor zihinlerinden ve o insanı kahretmiyor bu düşünceler. Bakın şimdi aklınızı sevdiklerim yalnız kalmak müzik dinlemek, kitap okumak değildir bunlar sığınaktır, yalnızlık kaçışı için. Bilumum sosyal medya mecraları, internet, filmler bunlarda hep sığınaktır bir aldatmaca bir maskedir gerçeğin önünce nakışlı kırmızı balayı perdesidir. Hatta iş hayatı meslek para gibi şeyler bunlara dahildir. Maslow bok yesin arkadaşlar ihtiyaçlar hiyerarşisini yeniden tanımlıyorum ve her basamağın genel adına yalnızlıktan kurtulmak koyuyorum. İtirazı olan varsa gelsin beni inandırsın.

  Şimdi gelip bana yalnızlığı övmeyin ölü sevici misiniz lan başıma? Yalnızlık ölmek demektir. Mutlak yalnızlık ölümdür; aslında ondan korkarız ölümden, yalnızlıktan hani şey vardı ya cehennem acı çektiğimiz yer değildir acı çektiğimizi kimsenin duymadığı yerdir. Bak bundan korkarız diğer tarafta twitter falam yok mecbursun yalnızlığa. Yani demem o ki arkadaşlar el-alem sizi zker benim gibi uyarmaz. Benden demesi şu yalnızlığınıza bir çare bulun gidin birini sevin..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eyv